پشت پرده عکس سردار اشتری با عنابستانی / شکایت سرباز سیلی خورده پابرجاست

سرباز راهور سیلی خورد آنهم از یکی از مردان قانونگذار.

به گزارش خبرنگار رکنا، عابد اکبری، سرباز راهور اجازه نداد خودروی بدون عنابستانی مجوز نماینده مجلس از خط ویژه عبور کند و نماینده مجلس نیز در این گیر و دار سیلی بر صورت مرد قانون کوبید. مردمی که در محل حادثه حاضر بودند از این درگیری ها فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کردند. بعد از این جریان اما آقای نماینده ابتدا زدن سیلی را تکذیب و بعد تایید و عذرخواهی کرد. عابد اکبری هم در گفتگو هایش اعلام کرد که من آنجا مرد قانون بودم و برایم مهم نبود چه کسی روبرویم است فقط می دانستم که مجوز ندارند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

تقدیر نیروی انتظامی از این سرباز و شکایت عنابستانی نماینده مجلس نیز مطرح شد. اما با گذشت چند روز عکسی از عنابستانی در کنار سردار اشتری منتشر و اعلام شد که این شکایت منتفی شده است.

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی ناجا در گفتگو با خبرنگار رکنا درباره پرونده سیلی خوردن سرباز راهور از نماینده مجلس تاکید کرد: درگیری پیش آمده به دلیل آن بود که سرباز راهور وظیفه قانونی خود را انجام داده است. او وظیفه داشته اجازه ورود بدون مجوز به خط ویژه را ندهد. وظیفه خود را هم به خوبی انجام داده است.

وی با تشکر از مردم گفت: تشکر می کنم از مردم که نسبت به نیروی انتظامی لطف داشته و از این سرباز حمایت کردند. قانون برای همه مساوی است و برای پلیس بین افراد فرقی وجود ندارد.

سردار مهدی حاجیان افزود: پلیس از حق خود دفاع خواهد کرد و مردم نیز از این موضوع حمایت می کنند. سردار رحیمی نیز طی تجلیل از اقدام درست این سرباز اعلام کرد که سربازانم دقیقا مانند فرزندان من هستند.

سخنگوی ناجا با اشاره به شکایت از عنابستانی، نماینده مجلس گفت: از نظر قانونی پرونده روال قانونی خود را طی می کند و در حال انجام است.

وی با اشاره به صدور مجوز برای نماینده مجلس تاکید کرد: این مجوزها نه صادر شده و نه کسی درخواست مجوز کرده است.

سردار مهدی حاجیان به عکس منتشر شده در فضای مجازی از عنابستانی و سردار اشتری افزود: این عکس متعلق به 5 ماه قبل است و بعد از این درگیری کسی با سردار اشتری ملاقات و دیداری نداشته است و عنابستانی با مقام صحبت نکرده است. روند قانونی رویکرد نیروی انتظامی تعاملی است اما این موضوع یک اتفاق فردی است سرباز و نماینده اما نیروی انتظامی حمایت قانونی از سربازان خود می کند نه احساسی. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟