منصور رییس مافیای زیر زمینی در دره فرحزاد / او کیست ؟

رییس باند مافیای فروش مواد مخدر در دره فرحزاد همراه نوچه هایش دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین باباپور جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دوم این پلیس از طریق گزارش و شکایت شهروندان تهرانی دریافتند اعضای یک باند توزیع هروئین و شیشه در منطقه دره فرحزاد تهران به سرکردگی فردی با هویت "منصور" ضمن ایجاد پاتوق در منطقه فرحزاد مبادرت به توزیع و فروش گسترده هروئین و شیشه در منطقه شمال پایتخت بین مصرف کنندگان و معتادان می نماید.

باباپور ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده شبانه روزی مشخص شد، اعضای باند چندی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به نقل مکان و جابجائی پاتوق کرده و بصورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را در منطقه شهرستان ملارد ادامه می دهند.

دستگیری اعضای باند توزیع موادمخدر در فرحزاد

این مقام انتظامی ابراز داشت: اطلاعات بدست آمده به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان، در بامداد روز گذشته ماموران که از مدت ها قبل در حال تعقیب و مراقبت سوژه بودند با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد وارد مخفیگاه متهمان شده و موفق به دستگیری سرکرده باند به همراه 4 همدست دیگرش و همچنین کشف 20میلیون و 700هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: در ادامه به منظور انهدام کامل باند موصوف ماموران با انجام بازجویی های فنی از متهمان دستگیر شده با توجه به حساسیت موجود و اهمیت پیشگیری از هر گونه درز اطلاعات، با هماهنگی های بعمل آمده، اقدام به چینش دقیق نیروها و اجرای مراقبت نامحسوس کرده و پس از گذشت بیش از 48 ساعت تلاش مستمر، محل و پاتوق بسته بندی مواد در دره فرحزاد را شناسائی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری دیگر مرتبطین پرونده آغاز شد.

کشف 210 گرم شیشه در پاتوق دره فرحزاد

وی بیان داشت: با اقدام به موقع ماموران همدست دیگر متهم در حالیکه سرگرم بسته بندی و فروش مواد روانگردان شیشه بود در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

باباپور با بیان اینکه در بازرسی از پاتوق مذکور 200بسته آماده فروش مواد روانگردان شیشه به وزن بیش از 210 گرم شیشه کشف شد،خاطرنشان کرد: متهمان ضمن انتقال به مقر پلیس در خلال بازجوئی های پلیسی به جرائم ارتکابی معترف و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران بزرگ از موفقیت کامل اجرای این عملیات خبر داد و اظهار داشت: با انهدام پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه دره فرحزاد تهران امیدواریم بسترهای آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 660038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟