پلیس در تعقیب 5 دزد مسلح / آن ها به راحتی وارد خانه تهرانی ها شدند

 کارآگاهان پلیس پایتخت به دنبال 5 مرد مسلحی هستند که در کمتر از 48 ساعت به سه خانه در تهران دستبرد زده‌اند.

به گزارش رکنا، چهارشنبه 8 بهمن، مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه خانه‌اش خبر داد. او در تحقیقات گفت: برای انجام کاری با خانواده‌ام بیرون بودم و زمانی که برگشتم، متوجه شدم در ورودی تخریب شده و طلاها و دلارهایم به سرقت رفته است.

با شکایت مرد میانسال، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و به بازبینی دوربین‌های مداربسته پرداختند تصاویر نشان می‌دادند که 5 مرد مسلح سوار بر خودرویی مقابل خانه محل سرقت توقف کرده و دو نفر از آنها که چهره‌هایشان را پوشانده بودند وارد خانه می‌شوند. پس از دقایقی نیز مردان مسلح از خانه خارج شده و محل را ترک کردند.در حالی که تحقیقات برای شناسایی مردان مسلح نقابدار ادامه داشت، شامگاه پنجشنبه و حدود 24 ساعت پس از سرقت مسلحانه خانه ویلایی در غرب تهران گزارش دیگری به پلیس اعلام شد.

پلیس در پی 5 مرد اسلحه به دست در تهران

مرد میانسال که هراسان بود در تحقیقات به مأموران گفت: خانواده‌ام به مسافرت رفته‌اند و من هم خانه نبودم . زمانی که به خانه برگشتم متوجه شدم که در ورودی باز است که خیلی تعجب کردم. به محض ورود به خانه و روشن کردن چراغ ها با دو مرد جوان رو‌به‌رو شدم که چهره‌هایشان را با نقاب و کلاه لبه‌دار پوشانده بودند. آنها با دیدن من اسلحه‌هایشان را به سمتم گرفتند و با تهدید پول و دلارها و سکه‌هایم را سرقت و با عجله خانه را ترک کردند.بدنبال اعلام این خبر تیم تحقیق وارد عمل شده و خود را به محل سرقت رساندند.

در این سرقت نیز مانند سرقت چهارشنبه شب 5 مرد که همگی مسلح بودند حضور داشتند و دو نفر از آنها وارد خانه شاکی شده و 3 مرد مسلح در خودرو به انتظار همدستانشان بودند.

اما این پایان سرقت‌های مسلحانه مردان نقابدار نبود، چرا که نیم ساعت بعد از این سرقت، مرد میانسال دیگری با پلیس تماس گرفت و گفت: من بازاری هستم و لحظاتی قبل داخل خانه‌ام بودم که ناگهان دو مرد نقاب‌دار وارد خانه‌ام شدند. یکی از آنها اسلحه‌اش را روی سرم گذاشت و از من خواست پول و طلاهایم را به او بدهم. ترسیده بودم و التماس می‌کردم که با من کاری نداشته باشند و رمز گاوصندوق را به آنها دادم.

مردان جوان قبل از ترک خانه ویلایی‌ام در غرب تهران دو تیر هوایی نیز شلیک کردند. در بررسی‌ها و تحقیقاتی که تیم تحقیق انجام دادند مشخص شد که در این سرقت نیز 5 مرد که هر کدام از آنها اسلحه‌ای داشتند، طراحان سرقت بوده و سه نفر از آنها در خیابان به انتظار همدستانشان مانده و دو نفر مسلح وارد خانه شاکی شده‌اند.بدنبال وقوع سرقت‌های سریالی مسلحانه به دستور بازپرس، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت رسیدگی به این موضوع و دستگیری مردان خشن را در دستور کار خود قرار دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟