شماره تماس دختر پاکدامن اصفهانی را همه داشتند/ فامیل جوان انتقام عجیبی گرفت

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: فردی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار شماره تلفن همراه یکی از شهروندان کرده بود، توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضوی، رئیس پلیس فتا استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: با توجه به وصول شکایتی از طرف خانمی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی اقدام به درج شماره تلفن وی به همراه نشر اکاذیبی علیه او نموده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا در نهایت متهم که از اقوام شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم که در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف به بزه انتسابی نداشت انگیزه خود را انتقام جویی به دلیل اختلافات خانوادگی عنوان داشت.

سرهنگ مرتضوی هشدار داد: شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری نمایند، زیرا انتشار هرگونه محتوا در این فضا به سرعت فراگیر شده است و ممکن است عواقب جبران ناپذیری را برای افراد به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری موضوعات مهم مثل سایت‌های مجرمانه، فیشینگ، حملات سایبری و جرائم مشهود سایبری را در بخش ثبت گزارشات مردمی درج کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟