سفر شیطانی نوعروس تهرانی با مدیرش لو رفت / تازه داماد بی نوا شوکه شد

درگیری خونین در میدان نوبنیاد رخ داد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سی ام شهریور ماه امسال وقوع درگیری خونین در میدان نوبنیاد به پلیس اعلام شد .در این درگیری مرد ۳۷ ساله ای به نام امیر از ناحیه پهلو چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده بود که ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

بررسی ها نشان می‌داد امیر صاحب یک رستوران بود و در درگیری خونین با همسر یکی از کارمندانش جان سپرده است .ساعتی از جنایت گذشته بود که سهیل 30 ساله خودش را به پلیس تسلیم کرد و قتل را گردن گرفت .

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من چهار سال قبل در یک رستوران کار می‌کردم که آنجا با یکی از کارمندان به نام نازنین آشنا شدم و دو سال قبل با هم عقد کردیم و من به محل کار دیگری رفتم. چون وضع مالی خوبی نداشتم من و نازنین ناچار شدیم دو سال عقد کرده بمانیم و پول هایمان را پس انداز کنیم. تا اینکه تیر ماه امسال با هم ازدواج کردیم . در این مدت همسرم همچنان در آن رستوران کار می کرد تا اینکه دو ماه بعد از ازدواجمان متوجه رابطه پنهانی همسرم با امیر که به تازگی مدیر رستوران شده بود شدم. من فهمیدم همسرم و امیر با هم به سفر شمال رفته اند. حتی عکس های آنها را در گوشی همسرم پیدا کردم و از این ماجرا شوکه شدم .

وی ادامه داد :من همسرم را به خانه پدرش بردم و ماجرا را به خانوادش گفتم. آنجا نازنین به من قول داد رابطه‌اش را با امیر تمام کند و دیگر به من دروغ نگوید. به همین خاطر او را بخشیدم و به خانه‌مان برگشتیم تا اینکه آن روز ، من در محل کارم بودم که عصر به خانه برگشتم .وقتی در خانه را باز کردم متوجه شدم همسرم و امیر با هم تماس تصویری گرفته اند و مشغول صحبت هستند. امیر می گفت نمی تواند رابطه اش را با همسرم تمام کند و دلباخته نازنین شده است .نازنین به محض این که مرا در خانه دید تماس تصویری را قطع کرد .

این تازه داماد در تشریح جزئیات درگیری گفت: من که عصبانی شده بودم نازنین را مجبور کردم تا با امیر قرار ملاقات بگذارد . آنها در میدان نوبنیاد با هم قرار گذاشتند و من به آنجا رفتم. وقتی با امیر روبرو شدم با اوند صحبت کردم و گفتم باید روابطه اش را با همسرم تمام کند اما او منکر این رابطه بود. من عکس ها و پیامک ها را به او نشان دادم که با هم درگیر شدیم .درگیری میان ما بالا گرفته بود که من در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و چاقو کشیدم و یک ضربه به پهلو او زدم و از ترسم فرار کردم .چند ساعت بعد نازنین در حالی که گریه میکرد با من تماس گرفت و گفت امیر در بیمارستان جان سپرده است .من همان موقع خودم را به پلیس معرفی کردم و بازداشت شدم.

قتل خونین امیر جوان 37 ساله در تهران

به دنبال اعتراف های تازه داماد پلیس به بازجویی از همسر وی پرداخت .

نازنین گفت :چهار سال قبل زمانی که با سهیل همکار بودم به یکدیگر علاقمند شدیم و دو سال بعد با هم عقد کردیم. اما شرایط مالی نداشتیم تا زودتر جشن عروسی را برگزار کنیم .به همین خاطر دو ساله بعد زندگی مشترک مان را آغاز کردیم .در این مدت امیر مدیر رستوران شده بود و چون من از کارمندان قدیمی بودم در کارها به او کمک می‌کردم. در این مدت او به من علاقه مند شده و ابراز علاقه کرده بود و وقتی فهمید به خاطر مشکلات مالی همسرم هرگز به سفر شمال نرفته ام پیشنهاد داد تا به همراه او و یکی از همکارانمان به سفر شمال برویم .من به همسرم گفتم با یکی از دوستانم به سفر کاری می روم. اما پس از بازگشت از سفر همسرم عکس های مشترک من و امیر را دید و درگیری بین ما شروع شد .

زن جوان ادامه داد: همسرم مرد خوبی بود اما بعد از ازدواج فهمیدم او مرد یک دنده ای است و همیشه می‌خواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند.

این زن درباره رابطه پنهانی با قربانی گفت :باور کنید من هیچ رابطه پنهانی با امیرنداشتم .او در این مدت به من ابراز علاقه کرده و می خواست با من دوست شود .اما من قبول نمیکردم .علاقه او به من یک طرفه بود .آخرین بار وقتی همسرم وارد خانه شد و دید ما باهم تماس تصویری داریم عصبانی شد و مرا مجبور کرد تا با امیر قرار ملاقات بگذارم.

پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا تازه داماد به زودی در دادگاه محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟