بازداشت مرد شیاد گلستان / او خود را وکیل معرفی می کرد

وکیل قلابی در استان گلستان که با سوء استفاده از عنوان وکیل و با استفاده از روش‌های مختلف از مردم کلاهبرداری می‌کرد به دام افتاد و دستگیر شد.

دستگیری وکیل قلابی در گلستان

به گزارش رکنا، فردی که بنا به موقعیت از هر عنوانی برای کلاهبرداری از مردم استفاده می کرد به دام کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان افتاد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر کلاهبرداری از مراجعان با عنوان وکیل، موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری قرار گرفت .
هادی هاشمیان افزود: تحقیقات و بررسی‎ها، کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان را به فردی رساند که کارنامه پر و پیمانی از تخلفات و کار چاق کنی داشت.
هاشمیان ادامه داد: این فرد با هر عنوانی که فکر می‌کرد امکان سرکیسه کردن مردم وجود دارد افراد را فریب می‌داد و پولشان را به جیب می‌زد.
وی گفت: متهم تا کنون 15 شاکی از داخل و خارج استان دارد که از برخی از آنان با عنوان شرخر و از برخی با عنوان وکیل، کلاهبرداری کرده است .
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متاسفانه مردم به راحتی اعتماد می کنند و همین امر، کار را برای سودجویان راحت می‌کند در حالیکه با یک تماس به شماره 1580 یا مراجعه حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری و کانون وکلا و مرکز مشاوران استان می‌توانند از هویت فردی که خود را وکیل معرفی می‌کند، مطمئن شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 647563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟