پسران تهرانی پرایدها را مثل آب خوردن سرقت می کردند + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 61.42M | مدت زمان ویدیو: 00:02:28

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس تهران در جریان سرقت خودروهای پراید مدل قدیمی قرار گرفتند و تیمی از ماموران سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که دزدان پس از سرقت خودروی پراید مدل پایین با خودروی سرقتی دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زنند که در همین راستا تجسس ها میدانی به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

تعقیب و گریز پلیسی دزدان

ماموران در این مرحله به صورت محسوس و نامحسوس در محل های سرقت شروع به گشت زنی کردند تا اینکه در منطقه هاشمی خودروی پراید سفید رنگ با 2 سرنشین مرد را مشاهده کردند و در بررسی شماره پلاک خودروی پراید سفید مشخص شد این خودرو روز گذشته به سرقت رفته است.

همین کافی بود تا دستور ایست برای 2 مرد جوان صادر شود که دزدان با مشاهده خودروی پلیس پا به فرار گذاشتند و پس از تعقیب و گریز طولانی ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و سارقان خود را تسلیم ماموران کردند.

در تحقیقات مشخص شد که بهروز 15 روز پس از آزادی از زندان دوباره دست به سرقت زده و با همدستی یکی از دوستانش این دزدی ها را به اجرا گذاشته است.

سرقت به خاطر اعتیاد

بهروز که سابقه زندان درپرونده اش دارد می گوید به خاطر اعتیادش دست به دزدی زده و دیگر از زندان و دستبند خسته شده است.

سابقه داری؟

بله، اولین بار به خاطر سرقت دستگیر شد و 5 روز پس از آزادی دوباره دزدی کردم و دستگیر شدم و این بار هم 15 روز پس از آزادی دست به سرقت زدم که دستگیر شدم.

زندان درس عبرت نمی شود؟

درس عبرت می شود اما بخاطر مواد مخدر دوباره به سراغ سرقت رفتم.

چه خودروهایی را هدف سرقت قرار می دادی؟

خودروهای پلاک شهرستان.

چرا؟

چون قفل فرمان و پدال و دزدگیر نمی زدند.

خودروها را چطور سرقت می کردی؟

خودروهای پراید مدل پایین با یک سوئیچ روشن می شود، من هم یک سوئیچ پراید داشتم و با آن خودروها را سرقت کرده و سپس دست به دزدی از لوازم داخل خودرو می زدیم.

چرا دزدی؟

بخاطر اعتیادم، دیگر خسته شدم.

از چی خسته شدی؟

از دستبند و پابند و زندان

قصد داری تا چه زمانی به این سرقت ها ادامه دهی؟

آزاد شوم دیگر دزدی نمی کنم و به سر کار می روم.

باطری سازی که سارق شد

همدست بهروز که باطری ساز است به خبرنگار رکنا گفت: من باطری ساز بودم و دوستم بهروز به من پیشنهاد سرقت داد به همین خاطر پذیرفتم با او دست به سرقت بزنم.

وی افزود: من کمی با فاصله تر از بهروز در محل های سرقت می ایستادم و در صورتی که کسی به ما نزدیک می شد شروع به سلفه می کردم و بهروز از محل دور می شد.

بنا بر این گزارش، این 2 سارق حرفه ای برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟