تابلوترین ماشین دزدی در تهران / راننده پیاده شد و فرار کرد

تیم گشتی نامحسوس پلیس راهور به محض مشاهده وضعیت وانت به راننده آن دستور ایست می دهند .

به گزارش رکنا، سرهنگ "یوسف داور جمال " از کشف خودروی سرقتی  پس از رویت نداشتن درب عقب خودرو و نداشتن پلاک و حرکات مارپیچ در اتوبان بابایی توسط عوامل کنترل نامحسوس پلیس راهور فاتب خبر داد .

سرهنگ یوسف داور جمال رییس بازرسی پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت : نداشتن درب و نداشتن پلاک کافی بود تا عوامل گشت کنترل نامحسوس پلیس راهور فاتب به راننده وانت دستور ایست دهند و خودروی وی را متوقف نمایند .
وی گفت : پس از طی شدن مسافتی کوتاه راننده این خودرو پس از توقف به سرعت از خودرو پیاده شده و پا به فرار می گزارد و از روی نرده ها به لاین مخالف پریده و متواری می گردد .

داور جمال بیان داشت : این خودرو فاقد پلاک بوده و تیم گشت نامحسوس از شماره شاسی آن استعلام به عمل آورده و مشخص می گردد این وانت سرقتی بوده و سارق ضبط صوت ، بلندگو و زاپاس را قبلا به سرقت برده است .

وی افزود : پس از حضور عوامل کلانتری در این خصوص صورتجلسه ای تنظیم و و خودرو به پارکینگ منتقل شد تا پس از سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد .
داور جمال از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی ، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 644761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟