پشت پرده بازداشت رقصنده پست هرمزگان با دستور دادستان + فیلم
حجم ویدیو: 8.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش رکنا،  دیروز فیلم رقص مدیر روابط عمومی پست هرمزگان که در جمع خانم های همکار با وجود اطلاع از فیلمبرداری آنها می رقصید منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.

دقایقی بعد مدیرکل پست هرمزگان اعلام کرد  کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی شد.

خبرگزاری برنا گزارش داد: بعد از این اظهارات و با توجه به بازتاب فیلم رقص این مرد در اداره پست هرمزگان با دستور دادستان رقصنده متخلف بازداشت شد و تحقیقات قضایی از وی در حال انجام است.هنوز اطلاعیه رسمی ای از دادگستری هرمزگان درخصوص اتهامات این مرد رقصنده اعلام نشده است.

تکذیب خبر بازداشت رقصنده کارمند هرمزگانی

بعد از انتشار خبر بازداشت رقصنده کارمند هرمزگانی مدیرکل پست هرمزگان گفت: انتشار اخباری در مورد بازداشت کارمند پست هرمزگان صحت ندارد.

فارس گزارش داد؛ عبدالله عبدلی ظهر امروز ۵شنبه ۴ دی ماه اظهار کرد: کارمند خاطی پست هرمزگان بدنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی به تخلفات اداری معرفی شده و برابر قانون با وی رفتار خواهد شد.

وی افزود: شایعات در مورد دستگیری وی صحت ندارد و امروز هم سر کار خود حضور داشته است.

مدیرکل پست هرمزگان عنوان داشت: برابر قانون در این زمینه اقدام خواهد شد و شایعه‌سازی در این زمینه درست نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 643641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟