دزد طلای فامیل از ترس آبرویش دست به کار عجیبی زد + جزئیات

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: شاکی با مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد، به اتفاق پدر و مادرش در ساختمان 5 واحدی که کلیه اعضای ساختمان از اقوام نزدیک می باشند در جنوب تهران سکونت دارند.

سرقت میلیاردی گاوصندوق خانه

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، ساعت 19:30 دقیقه 15 آذر ماه مادر وی با مراجعه به گاوصندوق داخل آپارتمان متوجه می شود اموال داخل گاو صندوق از قبیل طلاجات، وجه نقد و ساعت مچی به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال سرقت شده و از تاریخ و زمان سرقت بی اطلاع است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با حضور کارآگاهان در محل و انجام بررسی های پلیسی مشخص شد که سارق یا سارقان از نگهداری اموال در منزل مطلع بوده و به کلید گاو صندوق دسترسی داشته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه احتمال داخلی بودن این سرقت می رفت کلیه اهالی ساختمان به محوطه پارکینگ دعوت و تحقیق اولیه صورت گرفت، افزود: شاکی مجددا در 18 آذرماه به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد، با توجه به عملکرد کاملا حرفه ای و ماهرانه پلیس در برخورد با اهالی ساختمان، سارق کلیه اموال مسروقه را در محلی در زیرزمین خانه قرار داده است و کلیه اموال سرقتی کشف شده و برای حفظ آبروی خانوادگی خواستار مختومه شدن پرونده را داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 642445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟