جزئیات قتل عام خانواده تویسرکانی / گفتگو با تنها بازمانده خانواده + عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، با کشف جنازه 5 عضو یک خانواده تویسرکانی ، تحقیقات تخصصی پلیسی و قضایی برای یافتن ردی از عامل این جنایت هولناک آغاز شد.

رسیدگی به پرونده این قتل با کشف جنازه دو عضو خانواده یعنی پدر خانواده و دختر جوانش توسط پسرعموی پدر خانواده کلید خورد.

سپس پسرعموی پدر، پلیس را در جریان ماجرای قتل قرار داده بود. وی در پی تلاش های ناکام برای برقراری تماس با بستگان خود نگران آنها شده و به محل زندگی آنها در نزدیکی دامداری مراجعه کرده بود.در ابتدا رد خون را مشاهده کرده بود و سپس با جسد پدر و دختر جوانش روبرو شد.

زمانی که پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت،تحقیقات برای یافتن ردی از بقیه اعضای خانواده آغاز شد و دو جسد دیگر در یک چاه کشف شد.

قاتل خانواده دامدار تویسرکانی شناسایی نشده است

سرهنگ زارعی،جانشین فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو اختصاصی در خصوص قتل خانواده تویسرکانی گفت:«خانواده ای که به قتل رسیده اند دامدار و کشاورز، اهل یکی از محله های تویسرکان بودند.اما در نزدیکی گاوداری خود واقع در یکی از روستاهای نزدیک تویسرکان کار و زندگی می کردند.»

گاوداری خانواده مقتول تا روستا، فاصله دارد و به همین دلیل اهالی روستا متوجه این جنایت نشده بودند. وجود یک باغ بزرگ در نزدیکی گاوداری که بین گاوداری و روستا قرار دارد،ی کی از دلایل مخفی ماندن راز جنایت از روستاییان بود.

سرهنگ زارعی در مورد وضعیت فعلی رسیدگی به پرونده گفت: «اجساد مقتولان به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرده و توضیح در مورد نحوه قتل این خانواده و علت مرگ در پی اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.»

تنها بازمانده خانواده تویسرکانی

فرزند ارشد خانواده تویسرکانی که در جنایتی هولناک به قتل رسیده اند،ساکن تهران است و بعد از قتل از این جنایت فجیع با خبر شد.

او روز گذشته در گفتگو کوتاه با رکنا گفت:«من تنها بازمانده این خانواده هستم و در حال حاضر بالا سر همان چاهی هستم که دو عضو خانواده ام در آن کشف شدند. جسد برادر کوچکم هنوز پیدا نشده است و عملیات جستجو برای پیدا کردن او ادامه دارد.

فرزند مقتول، در حالی که حال روحی به شدت نامساعدی داشت، قادر به ادامه گفتگو با رکنا نبود.

تحقیقات قضایی برای پیدا کردن ردی از عامل جنایت ادامه دارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 641243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟