عاقبت عاملان درگیری در آبشناسان تهران ! / فیلم آنها معروف شد

به گزارش رکنا، سردار کیوان ظهیری گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری با سلاح سرد که منجر به ضرب و جرح شده و متهمان قمه به دست در حال تردد در کوچه های آبشناسان می باشند که پس از درگیری از محل متواری شده اند، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، 2 نفر با استفاده از سلاح سرد در جلوی درب سوپر مارکت یک نفر را مورد ضرب و جرح قرار داده اند و وی را از ناحیه شش و قفسه سینه و دست راست زخمی کرده و قبل از حضور پلیس از آنجا متواری شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه متهمان برای فرار از قانون، دائما مخفیگاه خود را تغییر می دادند، خاطرنشان کرد: سرانجام با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، طی عملیاتی ضربتی هر دو نفر در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سردار ظهیری گفت: این دو شرور در تحقیقات اولیه به اقدامات مجرمانه خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت از اولویت های پلیس بوده و با اینگونه افراد برابر قانون برخوردخواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟