دستگیری مرد بی آبرو در بجنورد / او جوانان را طعمه قرار می داد

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری گرداننده پیچ اینستاگرامی غیراخلاقی در شهرستان بجنورد خبر داد .
به گزارش رکنا،  سرهنگ "یوسف شاکری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی رصد و پی‌جویی کارشناسان پلیس فتا استان در فضای سایبر ، صفحه ای با بیش از 25 هزار و 600 دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیر اخلاقی می کرد شناسایی شد.

وی ادامه داد:با توجه به آغاز فعالیت گسترده و انتشار مطالب غیراخلاقی در این صفحه دستگیری گرداننده آن در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان پلیس فتا با به‌ کارگیری اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی گرداننده این صفحه شدند، تصریح کرد:با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شهرستان بجنورد شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ شاکری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر انتشار مطالب و تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی اقرار کرده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه اغلب طعمه‌های کلاهبرداران در این سایت‌ها جوانان و نوجوانانی هستند که والدین آن‌ها نظارت کافی بر فعالیت آن‌ها ندارند، اظهار داشت: کاربران باید به این نکته توجه کنند که فعالیت و کسب درآمد در فضای مجازی دارای قوانین و مستلزم رعایت ضوابط خاص است که فعالان فضای مجازی موظف به رعایت آن‌ها هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟