واژگونی خودروی حامل مهاجران در تعقیب و گریز پلیس زاهدان ؟!

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واژگونی خودروی وانت تویوتا حامل اتباع غیر مجاز، به علت تعقیب و گریز پلیس در یکی محور‌های شهرستان زاهدان را تکذیب و علت واژگونی آن را سرعت غیر مجاز ونقص فنی خودرو اعلام کرد.

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از واژگونی یک دستگاه خودروی وانت تویوتا حامل اتباع غیر مجاز و مربوط ساخت این حادثه به تعقیب و گریز پلیس، سرهنگ "کشواد بهروزی زاده" رئیس پلیس راه شمال استان ضمن تکذیب این شایعه، اعلام کرد: واژگونی خودروی مذکوردر کیلومتر ۶۵ محور " جون آباد-کورین" در شهرستان زاهدان به علت تخطی راننده از سرعت مطمئنه و ترکیدن لاستیک چرخ خودرو به علت فرسودگی بوده است.

سرهنگ بهروزی زاده با اشاره به اینکه در این حادثه هیچ گونه تعقیب و گریزی از سوی پلیس صورت نگرفته است گفت: حضور پلیس در محل حادثه صرفا برای و جمع آوری صحنه و تنظیم صورت جلسه برای تشکیل پرونده مقدماتی بوده است.

او خاطر نشان کرد پلیس با انتشار دهندگان اخبار کذب و غیر واقعی که در صدد تشویش اذهان عمومی هستند، قاطعانه برخورد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟