دختر شیرازی بی آبرو شد / گارسون رستوران شیطان بود

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس فتا استان از دستگیری جوانی 28 ساله در شیراز خبر داد که با ایجاد یک صفحه جعلی و قرار دادن تصاویر شاکی در آن، قصد انتقام از آن به بهانه شندیدن جواب رد را داشته است.
سرهنگ "حشمت سلیمانی" در تشریح این خبر گفت: خانمی 33 ساله با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد صفحه اینستاگرامی و درج شماره شاکی در آن برای وی و خانواده‌اش ایجاد مزاحمت کرده است که رسیدگى به این پرونده ‌به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

پسر شیرازی آبروی دختر مورد علاقه اش را برد

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در شیراز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه و مواجهه شدن با مدارک و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر انتقام اقرار کرد.
رئیس پلیس فتا فارس گفت: متهم در بازجویی عنوان داشت چند سالی در رستوران شاکی مشغول به کار بودم و به وی علاقه مند شدم و به دلیل شنیدن جواب رد و اخراج از محیط کار، اقدام به چنین کاری کردم.
رئیس پلیس فتا استان فارس عنوان داشت: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.
سرهنگ "سلیمانی" خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌ صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) یا با شماره 07121827805 با ما در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟