شناسایی عاملان جنایت تلخ در کویر مرنجاب / آنها بچه پولدار هستند
حجم ویدیو: 2.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

 مدیر کل محیط زیست استان اصفهان گفت: شناسایی گردشگران کویر مرنجاب که با تعقیب کل وحشی و رفتارهای غیرهمسو با محیط زیست موجب تلف شدن این گونه ارزشمند شدند، در مراحل نهایی است.

به گزارش رکنا ، ایرج حشمتی  با اشاره به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از تعقیب یک کل وحشی توسط یک گروه گردشگر آفرودسوار اظهار داشت: این افراد با تعقیب این کل وحشی و رفتارهای غیرهمسو با محیط زیست باعث خستگی و ترس این گونه ارزشمند حیات وحش شدند که در نهایت منجر به تلف شدن آن شد.

وی با بیان اینکه این یک رفتار غیر مسئولانه در نزدیک منطقه حفاظت شده یخاب و در کویر مرنجاب رخ داده است، ابراز داشت: کل وحشی نشان داده شده در این فیلم متأسفانه به دلیل استرس فراوان وارد شده ناشی از تعقیب آفرودسواران جان خود را از دست می‌دهد.

عاملان جنایت در کویر مرنجاب تحت تعقیب هستند

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه شناسایی این گردشگران در مراحل نهایی است، تصریح کرد: بعد از شناسایی و احضار اقدامات قانونی درباره آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای پیشگیری از چنین وقایعی پایبندی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به الزامات محیط زیستی است، افزود: متأسفانه در حوزه گردشگری این اقدامات کمتر انجام می‌شود که نتیجه این موضوع وقوع چنین اتفاقات ناگوار است.

به گزارش مهر در چند روز گذشته ویدئویی ناراحت کننده از تعقیب یک کل وحشی در کویر مرنجاب توسط یک عده آفرودسوار منتشر شده است که در آن راکبین آفرود با تعقیب این کل وحشی و ترس وارده ناشی از این موضوع بر کل وحشی این حیوان در نهایت جان خود را از دست می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 621391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟