رسوایی در شهرداری چهاردانگه / 2 کارمند دستگیر شدند

رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه گفت: ۲نفر از پرسنل شهرداری چهاردانگه به اتهام ارتشاء بازداشت شدند.
به گزارش رکنا، هاشم امامی رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد اداری ۲ نفر از پرسنل شهرداری چهاردانگه با اتهام فساد مالی با حکم قضایی بازداشت شدند.

وی با تاکید بر حفظ حقوق بیت المال، افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اعمال خلاف قانون در برخی پرونده‌های اداری در شهرداری ۲ نفر از کارکنان شهرداری چهاردانگه، به اتهام فساد مالی و ارتشاء دستگیر و با تکمیل تحقیقات قضایی روانه زندان شدند .

رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه با اشاره به این که دستگیری‌های انجام شده در ادامه پرونده‌های فساد مالی و تخلفات اداری در شهرداری چهاردانگه صورت گرفته، تاکید کرد: تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد و در روزهای آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها و افکار عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه با هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب، خاطرنشان کرد: تداوم این روند و پیگیری‌های بیشتر نهادهای نظارتی بر سلامت اداری در بخش به ویژه در مجموعه شهرداری، علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، منجر به اصلاح امور و سلامت بیشتر مدیریت شهری خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 617677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟