جولان وحشتناک کفتارهای جاده در جنوب تهران / 5 مرد اعتراف کردند

به گزارش رکنا، سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت‌ تحت عنوان مسافرکش در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام نیروی انتظامی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که اعضای این باند ۵ نفره همگی غیربومی هستند. سارقان با دوستگاه خودرو تحت عنوان مسافرکش به انتخاب طعمه های خود که غالبا جوانان بودند، اقدام می کردند و پس از طی مسافتی با تهدید سلاح سرد مسافر را به مکانی خلوت برده و پس از سرقت وسایل همراه آنان را در همان‌جا رها می‌کردند.

باند مسافرکش نما قربانیان خود را به خلوتگاه شوم می کشاندند

سردار ظهیری گفت: با تحقیقات گسترده و تلاش‌های شبانه روزی پلیس، اعضای این باند را شناسایی و با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

وی افزود: هر پنج متهم در بازجویی های فنی پلیس به ۴۰ فقره سرقت تحت عنوان مسافرکش در شهرستان های شهریار، ملارد و قدس اعتراف کردند.

سردار ظهیری افزود: ارتقاء امنیت اجتماعی در ۶ شهرستان غرب استان تهران در دستور کار بوده و پلیس با جرایم خشن از قبیل زورگیری، سرقت به عنف با جدیت برخورد خواهد کرد، بنابراین شهروندانی که به این شیوه از آنان سرقت شده برای تشکیل پرونده و پیگیری به پلیس آگاهی غرب استان تهران، واقع در شهریار - شهرک اداری مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: در ترددها از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و به هیچ عنوان از خودروهای شخصی در سفرهای شهری استفاده نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟