قتل فجیع زن زنجانی در خانه شوهرش / قاتل در مغازه پنهان شده بود

به گزارش رکنا،   رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مردی که در زنجان به دلیل اختلافات خانوادگی همسر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود، در دام پلیس آگاهی زنجان افتاد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز شنبه ،با بیان اینکه این قتل هفته گذشته در یکی از محله های خیابان فرودگاه زنجان اتفاق افتاده بود، افزود: قاتل که در یک باب مغازه مخفی شده بود، پس از اطلاع از اینکه پلیس مخفیگاه او را یافته و به زودی به دست قانون سپرده خواهد شد، با خوردن اسید، اقدام به خودکشی کرد.

وی یادآورشد: ماموران با دستگیری قاتل بلافاصله پس از اطلاع از موضوع وی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند که با اقدامات به موقع پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت و هم اکنون تحت درمان و مراقبت بوده و حال عمومی وی رضایت بخش اعلام شده است.

قاتل فراری در زنجان دستگیر شد

سرهنگ رحمتی با تاکید بر اینکه متهم، به قتل همسرش اعتراف کرده است، سن قاتل و مقتول را ۳۹ سال اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس در تحقیقات خود پی برد که این زوج جوان همواره خشونت کلامی و مشاجره لفظی با یکدیگر داشتند که این موضوع نیز همیشه به سمت خشونت فیزیکی کشیده شده و این بار به قتل همسر بر اثر خفگی منجر شده است.

وی تصریح کرد: امسال این هفتمین قتلی است که در زنجان اتفاق می افتد که عاملان 6 مورد از این قتل ها از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟