بازداشت خانم دکتر پلید در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری خانم دکتر قلابی و کشف تجهیزات پزشکی در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش رکنا،  سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی دریافتند خانمی با در اختیار داشتن یک باب واحد مسکونی در شهرستان بندر عباس و با خرید برخی از تجهیزات و وسائل پزشکی مبادرت به ویزیت افراد اعم از آقا و خانم برای حل مشکلات پوستی و همچنین پاکسازی و شفاف سازی صورت می‌کند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تلاش شبانه روزی و رصد فعالیت های این پزشک قلابی، مطب وی را در یکی از محلات شهرستان بندرعباس شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد مکان فوق واحد مسکونی بوده و فاقد هرگونه اسم، تابلو و مشخصات می‌باشد، تصریح کرد: مأموران پس از ورود تعدادی تجهیزات پزشکی اعم از دستگاه اسکن پوست، دستگاه پاکسازی و شفاف سازی پوست و تخت‌های پزشکی و محصولات پزشکی و آرایشی بهداشتی مشاهده کردند که با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر پلمب شد.

سردار جعفری ادامه داد: متهم هیچگونه مجوزی دال بر فعالیت خود در آن واحد از اداره بهداشت و مبادی مربوطه دیگر را نداشته و هیچ پزشک متخصصی نیز بر کار و فعالیت وی نظارت مستقیم نداشته است در صورتی که با توجه به تخصصی بودن موضوع و درمان مشکلات پوستی افراد، مستلزم حضور پزشک متخصص می‌باشد.

دستگیری خانم دکتر قلابی در بندرعباس

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه متهم با تصویر برداری از نوع خدمات و در طول درمان، فیلم و عکس‌های مربوط به کار خود را بدون پوشش اسلامی در صفحه مجازی اینستاگرامی برای جذب مشتری بیشتر منتشر کرده است، اظهار داشت: حسب دستور مقام قضایی متهم به مقر پلیس اماکن منتقل و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه دادسرا شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟