قتل زهرا دختر کنگانی به دست برادرش تکذیب شد + عکس

به گزارش رکنا، طی روزهای گذشته یک دختر دانش آموز در شهر بنک از توابع شهرستان کنگان در استان بوشهر توسط برادرش به قتل رسید.

رکنا صحت این خبر را تا پیگیری خبرنگار جنایی تایید نمی کند.

تکذیب قتل خواهر به دست برادر

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خبر وقوع قتل ناموسی در شهر بنک از توابع این شهرستان را که اخیرا توسط شبکه های معاند در فضای مجازی منتشر شده است را تشریح کرد.

سرهنگ "رهام رضایی" اظهار داشت: دو روز پیش خبری مبنی بر خودکشی دختر نوجوانی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد که تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه مقام قضائی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی های اولیه، معاینه جسد و محل وقوع خودکشی، هیچ گونه علائمی دال بر وقوع قتل در بدن این دختر نوجوان مشاهده نشد و جسد وی برای بررسی های بیشتر و یافتن علت تامه فوت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

وی افزود: مطالبی در فضای مجازی توسط رسانه های دشمن مطرح می شود مبنی بر این که دختر نوجوانی چند روز پیش با انگیزه ناموسی توسط برادرش کشته شده و پزشکی قانونی نیز خفگی آن را تایید کرده است که این مطالب، شایعه بوده و تکذیب می شود.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه به محض اعلام خودکشی، پرونده مقدماتی تشکیل و یک تیم ویژه از کارآگاهان پلیس رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفته اند، افزود: خانواده متوفی در اظهارات خود به صراحت اعلام کرده اند موضوع فوت فرزندشان خودکشی است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی با بیان اینکه چنین اخباری در ادامه فضاسازی رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای برهم زدن جو روانی جامعه صورت می گیرد، افزود: نتیجه اقدامات بعدی متعاقبا از طریق کانال خبری پلیس استان اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 611936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟