شرور متواری در نظرآباد دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ فرج الله اسدی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی رصد فعالیت‌های اراذل و اوباش شناسنامه دار مشخص شد یکی از اوباش سطح ۲ شهرستان نظرآباد در یک درگیری دسته جمعی با عربده کشی و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد، اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده و بلافاصله متواری شده است.

او با بیان این که به دلیل هیمنه پوشالی و ترس از این اوباش سابقه دار شکات موضوع را به پلیس اطلاع نداده بودند، افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های اطراف نظرآباد شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

دستگیری شرور سابقه دار در نظر آباد

سرهنگ اسدالهی با اشاره به این که این شرور دارای چندین فقره سابقه کیفری از قبیل تهدید، مزاحمت، حمل سلاح سرد و نزاع و درگیری است، گفت: متهم که به تازگی با قرار کفالت از زندان آزاد شده بود، بدون عبرت گرفتن از اعمال ناشایست گذشته خود، به تکرار مزاحمت، درگیری و شرارت ادامه داده و باعث سلب آسایش عمومی شده بود.

او با بیان این که متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک، مزاحمت، درگیری و... را ازطریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس گزارش و هرگونه نظرات، پیشنهادات وتقدیر و تشکر را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟