این جوان را می شناسید ؟ / او گوشی آیفون می داد موتور می دزدید

رئیس کلانتری 128 تهران نو از دستگیری سارق موتورسیکلتی که با بدل اندازی موبایل آیفون، موتورسیکلت سرقت می کرد، خبرداد.

سرهنگ "رضا صادقی پور"  گفت: در پی گزارشات متعدد شهروندان در خصوص سرقت موتور سیکلت با روش بدل اندازی موبایل آیفون، عوامل عملیات این یگان طی بررسی موضوع به دست آوردند فردی از طریق سایت دیوار فروشندگان موتورسیکلت را شناسایی و پس از حضور در محل خرید موتور سیکلت، با جلب اعتماد فروشنده به بهانه تست موتور، یک دستگاه گوشی آیفون را به وی تحویل داده و پس از گرفتن موتور از محل متواری می شود و سپس مال باخته متوجه می شود که گوشی موبایل تحویلی ماکت بوده و بدلی می باشد.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله تیم عملیات شناسایی متهم را بر عهده گرفتند، افزود: در تحقیقات میدانی چهره یکی از سارقان حرفه ای موتور سیکلت شناسایی شد.

وی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم اخذ شد.

رئیس کلانتری تهران با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم در یکی از محله های جنوب شهر تهران شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیاقت تکمیلی به کلانتری انتقال یافت.

این مقام پلیسی توضیح داد: متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، از سادگی شهروندانی که شناخت کافی به گوشی نداشتن سو استفاده می کرده و اغلب سوژه ها هم کسانی بودن که سن و سالشان بالا بوده است.

کلانتر محله تهران نو بیان داشت: از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتور سیکلت کشف و متهم به 5 فقره سرقت دیگر در این خصوص اعتراف کرد.

به سرهنگ صادقی پور، متهم برای کشف جرائم احتمالی و سیر مراحل قانونی در اختیار پایگاه ششم آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟