به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمود مالمیر" اظهار داشت : با دریافت چند گزارش و شکایت مردمی مبنی بر سرقت لوازم خودرو، تیم های مختلفی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر برای بررسی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری با مراجعه به محل های سرقت به دست آوردند سرقت ها توسط یک سارق انجام می شده است، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی و پالایش های اطلاعاتی ماموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده بلوار اصلی تهرانسر شناسایی کنند و نتیجه تحقیقات انجام شده را به مرجع قضائی منعکس کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری تهرانسر برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی به نشانی سارق اعزام شدند، تصریح کرد : ماموران اعزامی ضمن مراقبت های ویژه پلیسی موفق شدند روز گذشته، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی لوازم خودرو سرقتی از قبیل: 15 چراغ عقب خودرو، 3 چراغ جلو خودرو، 4 پنل ضبط، 5 باند خودرو و 3 حلقه لاستیک و یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ سرقتی بدون رینگ کشف کنند.

این مقام انتظامی گفت: متهم به همراه 31 قلم اموال سرقتی به کلانتری تهرانسر انتقال یافت و در کلانتری به 20 فقره سرقت در محدوده خیابان غرب تهران اعتراف کرد.

کلانتر تهرانسر تصریح کرد: با شناسایی تعدادی از مال باختگان متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 600255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟