18 کیلومتر تعقیب و گریز هیجان انگیز دزد و پلیس در غرب تهران+ عکس و فیلم
حجم ویدیو: 27.93M | مدت زمان ویدیو: 00:03:54

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، ساعت 4 بامداد سه شنبه 28 مرداد امسال ماموران گشت کلانتری 150 تهرانسر در خیابان پندار در غرب تهران به خودروی پراید سفید رنگی روبرو شدند که راننده آن در حال سرقت باطری یک خودرو بود که سارق جوان به محض مشاهده پلیس سوار بر خودروی پراید پا به فرار گذاشت.

تعقیب و گریز پلیسی

با فرار سارق، تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شد و در حالیکه ماموران سایه به سایه سارق را تعقیب می کردند پس از 18 کیلومتر تعقیب و گریز ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 4 گلوله به سمت خودرو کرده و با پنچر شدن لاستیک خودرو، پراید سارق جوان متوقف می شود.

سارق جوان قصد فرار با پای پیاده را داشت که ماموران موفق به دستگیری سارق جوان می شوند که در صحنه دستگیری، دزد جوان با خودزنی قصد فرار از دست پلیس را داشت که یکی از ماموران نیز با حمله سارق جوان زخمی شد و دیگر ماموران با حضور در محل موفق به دستگیری دزد جوان شدند.

پراید سرقتی

ماموران در بررسی شماره پلاک خودروی سارق جوان پی بردند که این خودرو ساعت 2 بامداد همان روز از منطقه فردیس کرج به سرقت رفته است و سارق جوان در مدت زمان 2 ساعت دست به سرقت 19 باطری خودرو زده است.

سرقت در کمتر از 10 ثانیه

ماموران کلانتری 150 تهرانسر در تحقیقات از متهم پی بردند که این سارق 49 فقره سرقت در پرونده اش دارد و یک ماه قبل از زندان آزاده شده با یک چاقوی میوه خوری و در کمتر از 10 ثانیه اقدام به بازکردن در کاپوت خودروی پژو 206 و سرقت باطری خودرو می کند.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟