شلیک مرگبار پلیس به سارق فراری در غرب تهران

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 21 چهارشنبه 22 ماموران گشت کلانتری در منطقه مرزداران 2 جوان موتور سوار را که رفتارهای مرموزی داشتند مشاهده کردند.

ماموران در بررسی شماره پلاک موتور پی بردند که موتور سیکلت 2 پسر جوان سرقتی است و در همین راستا دستور ایست برای 2 جوان موتور سوار صادر شد.

تعقیب و گریز پلیسی

2 متهم با مشاهده پلیس تصمیم به فرار گرفتند و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شود و ماموران در ابتدا چند تیر هوایی شلیک کردند اما متهمان بدون توجه به دستور ایست پلیس و شلیک های هوایی به فرار خود ادامه دادند.

شلیک مرگبار پلیس

مامور پلیس در ادامه برای متوقف کردن 2 متهم به سمت لاستیک های موتور تیراندازی کرد که یکی از گلوله ها به یکی از متهمان اثابت کرد و در همین صحنه موتور سارقان روی زمین افتاد وماموران به سرعت خود را بالای سر 2 متهم رساندند.

یکی از متهمان هدف گلوله قرار گرفته بود و متهم دیگر که در تحقیقات مشخص شد 13 سابقه زندان به خاطر انواع جرائم سرقت دارد دستگیر شدند.

سارق جوان که هدف گلوله قرار گرفته بود به کام مرگ فرو رفت و متهم دیگر پرونده در اعترافاتش به ماموران گفت: با همدستم که به کام مرگ فرو رفت دست به دزدی می زدیم و روز حادثه یک موتور سیکلت سرقت کردیم که پس از آن پلیس به تعقیب ما افتاد و تصمیم به فرار گرفتیم که با تیراندازی های پلیس زمینگیر شدیم و همدستم نیز به گلوله پلیس به کام مرگ فرو فت.

بنا بر این گزارش، تحقیقات فنی در خصوص چگونگی شلیک پلیس و مرگ سارق جوان در دستور کار ماموران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟