در خانه مجردی فیروز چه گذشت؟! /  هیچکس خبر نداشت + جزییات عجیب

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیستم اسفند ماه سال ۸۶ به دنبال تماس یک پیرزن با ماموران کلانتری مولوی آغاز شد.وی به ماموران گفت :من صاحب خانه بزرگی در مولوی هستم و تعدادی از اتاق هایم را به افراد مختلف اجاره می دهم. اما مدتی است از یکی از مستاجرانم که مرد میانسالی به نام فیروز است خبری ندارم .از اتاق او بوی تعفن به مشام می رسد .به همین خاطر به ماجرا مشکوک شده ام.

با این تماس ماموران کلانتری به خیابان رئیس عبداللهی رفتند و پس از گشودن در اتاق فیروز با جسد متعفن وی روبه رو شدند. دست و پای وی با پارچه به کپسول 17 کیلویی گاز مایع بسته شده و چند روز از مرگش میگذشت. پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت وی از چندماه قبل در خانه اجاره‌ای زندگی می کرد و رفت و آمدهای مشکوک داشت.

راز مرگ مرد تنها در مولوی پنهان ماند

فرزندان فیروز گفتند :بعد از فوت مادرمان ،پدرمان خانه را ترک کرد و به تنهایی در خانه اجاره ای در خیابان مولوی زندگی می کرد و با دوستانش رفت و آمد داشت .اما مدتی بود از او هیچ خبری نداشتیم تا اینکه متوجه شدیم به طرز مشکوکی کشته شده است .

به گزارش رکنا ، وقتی اولیای دم مرد تنها که 13 سال پیش در خانه اجاره ای مولوی به طرز مشکوکی کشته شده بود از پیدا شدن قاتل یا قاتلان پدرشان نا امید شدند درخواست دریافت دیه از صندوق بیت المال را مطرح کردند.

پلیس در این زمینه چند نفر از دوستان فیروز را به عنوان مظنون بازداشت کرد اما سرنخی از جنایت خاموش به دست نیاورد. در حالی که نزدیک به ۱۳ سال از این ماجرا گذشته و راز کشته شدن مرد تنها در اتاق اجاره ای فاش نشده بود اولیای‌دم درخواست دریافت دیه از صندوق بیت المال را مطرح کردند.

درخواست دیه از صندوق بیت المال در دادگاه

پسر فیروز گفت :پدرمان به تنهایی در خانه زندگی می کرد. او مرد بدخلقی بود به همین خاطر با او قطع رابطه کرده بودیم .پدرمان بیشتر با دوستانش در رفت و آمد بود اما نمی دانیم چه کسی و با چه انگیزه‌ای پدرمان را کشته است.

وی ادامه داد:حالا نزدیک به ۱۳ سال از این ماجرا گذشته و ماحالا دیگر امیدی به پیدا شدن قاتل نداریم. به همین خاطر می خواهیم تا دیه از صندوق بیت المال به ما پرداخت شود .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهارنظر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 592617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟