بازداشت شروری که مامور پلیس را در شیروان ضربه فنی کرد + فیلم اعترافات شرور و انتشاردهنده ویدئو
حجم ویدیو: 12.20M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

به گزارش رکنا، سردار سرتیپ دوم "علیرضا مظاهری" ضمن تشریح جزئیات دستگیری این هنجارشکن و هم‌دستش اظهار کرد: در پی اعلام خبر وقوع یک مورد سرقت در یکی از پارک های اطراف شهر شیروان، بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به مأموران، اعلام و ظرف مدت کوتاهی عوامل انتظامی در محل مورد نظر حاضر می شوند.

وی افزود: به محض حضور مأموران، تعدادی جوان که در آن محل حضور داشتند در اقدامی بی‌ادبانه و قانون شکنانه با مأموران درگیر و بلافاصله از محل متواری می شوند.

سردار مظاهری با تأکید بر اینکه هیچ احدی حق بی احترامی به قانون و مجری قانون را ندارد، تصریح کرد: مأموران انتظامی با اشرافیت کامل و رصد لحظه ای محل تردد این هنجارشکنان، متهم ردیف اول را ظرف کمتر از نیم ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می کنند.

رئیس پلیس خراسان شمالی با اشاره به اینکه هنگام درگیری، یکی از افرادی که در محل حضور داشته، اقدام به فیلم‌برداری و چند روز بعد در شبکه اجتماعی "اینستاگرام" این فیلم را منتشر می کند، خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان متهم، فردی که اقدام به ضبط و انتشار این فیلم کرده بود، بلافاصله و کمتر از نیم ساعت توسط افسران مجرب پلیس فتا شناسایی و دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی باب الرضا(ع) با تأکید بر اینکه، سایر متهمان دخیل در این اقدام بی شرمانه و قانون شکنانه شناسایی و در صدد دستگیری این افراد هستیم، افزود: پلیس هرگز اجازه نمی دهد احدی به قانون دهن‌کجی کرده و مجری قانون که در بسیاری از مأموریت ها، با نثار جان خود از امنیت پایدار دفاع می کند، اینگونه مورد بی احترامی قرار گیرد.

سردار مظاهری در پایان با تاکید بر اینکه، افرادی که دستگیر شده اند از اقدام خود نادم و پشیمان هستند، خاطرنشان کرد: برای اینکه امنیت ما این گونه پایدار باشد، جوانان زیادی از این مرز و بوم در هر شغل و لباسی جان خود را نثار کرده اند؛ دشمنان ما نیز امروز باید بدانند که با این گونه اقدامات هرگز نمی توانند پیروز میدان باشند، "ایران اسلامی" کسانی را در دامن خود پرورانده که غیورند و اراده ای آهنین دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟