پایان عربده کشی های شرور قمه به دست آملی / این گنده لات در تور عملیاتی ناجا گرفتار شد

به گزارش رکنا، یکی از اراذل و اوباش سطح یک مازندران در شهرستان آمل که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده در یک طرح عملیاتی موفق توسط پلیس شناسایی و در تور عملیاتی ناجا گرفتار شد.

شب گذشته برای آمل شب سرنوشت سازی بود؛ همانطور که مردم شهر در کنار خانواده خیالی آسوده سپری می کردند، نیروی انتظامی هوشیارانه به دستگیری افرادی پرداخت که مخل آرامش جامعه می شدند.

در نماز جمعه دو هفته گذشته امام جمعه آمل برای اراذل و اوباش خط و نشان کشید و به صراحت خواست سرکرده این اراذل را دستگیر کنند و در شب گذشته شاهد دستگیری یکی از این سرکرده ها باشیم، کسی که سالها پشت برخی از سیاستمدران و سرمایه داران این شهر توان عرضه اندام می کرد و جوانان بسیار زیادی را الگوی خود قرار داده بود.

پایان قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در آمل

پلیس در شب گذشته در عملیات هوشمندانه ای مانند همیشه برای تامین امنیت به میدان آمد و نشان داد برای حفظ امنیت مردم کوتاهی نخواهد کرد و نگذاشت اراذل و اوباش در نظم عمومی خللی در جامعه ایجاد کنند.

هشدار پلیس مازندران به اراذل و اوباش عملیاتی شد

س- ش از اراذل و اوباش سطح یک استان اهل آمل که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده در یک طرح عملیاتی موفق توسط پلیس آمل شناسایی و دستگیر شد. این فرد که به علت مقاومت در برابر پلیس با توجه به صدور هشدار و اخطار تیر دچار مصدومیت از ناحیه پا شده تحت الحفظ تحت درمان است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: هشدار پلیس استان به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی این است که در صورت هرگونه اعمال مجرمانه با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه خواهند شد.

سردار مرتضی میرزایی با اشاره به برخی اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش در فضای مجازی از اشراف اطلاعاتی پلیس فتا در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس فتا فعالیت های مجرمانه هنجارشکنان نظیر قدرت نمایی این افراد و تهدید کنندگان امنیت عمومی در فضای مجازی را رصد و با هرگونه اعمال مجرمانه در این حوزه برابر قانون رفتار خواهد کرد.

وی خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی نیز هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برای پلیس پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

*پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارف ندارد

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان در راستای مقابله با جرایم و ناهنجاری های اجتماعی از طرح ضربتی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: در این طرح ۳۷ اراذل و اوباش در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند و از آنان چند قبضه شمشیر، قمه، چاقو و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

میرزایی از استمرار طرح مقابله با اراذل و اوباش وخبر داد و افزود: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و پلیس دراین خصوص با کسی تعارف ندارد.

*اراذل و اوباش جایی در شهر ندارند

دادستان آمل نیز در این خصوص با تایید خبر دستگیری یکی دیگر از اراذل واوباش شهر که در درگیریها ونزاع خیابانی اخیر نقش داشته است، ضمن تشکر از اقدام قاطع مرجع انتظامی استان و شهرستان آمل به افرادی که درصددحمایت وجمع آوری آبرو برای این دسته از اراذل واوباش هستند هشدار داد.

کریمی تصریح کرد: همانگونه که با مخلان نظم وآسایش عمومی مقابله می‌شود با حمایت کنندگان از افراد در هر رتبه وجایگاهی که باشند برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش شهرهای همجوار حرکاتی انجام می‌دهند و قصدشان این است اعلام موجود کنند که نه تنها عزیز نمی‌شوند، بلکه با انان قاطع برخورد خواهیم کرد.

این مسئول جرم تیراندازی در جامعه را حکم محارب اعلام کرد و افزود: کسی که به سمت مرم تیراندازی می کند، این اقدام این افراد با عنوان محارب تحت تا تعقیب قرار خواهند گرفت و هیچ مصامحه را نمی‌پذیریم.

وی ادامه داد: سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع با این افراد است و پرونده تک تک این اراذل در سطح استان بررسی می شود و در مبارزه با این افزاد به هیچ عنوان کوتاه نخواهیم آمد.

دادستان آمل با اشاره به توزیع سلاح غیرمجاز در سطح شهرستان، گفت: شهروندان در صورت مشاهده حتماه به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583586 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟