به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اراک اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دستگاه قضا در استان مرکزی حمایت و تلاش برای تحقق جهش تولید است که در این راستا بازدیدهای مکرر، مستمر و مختلفی از کارخانجات و مراکز تولیدی استان به منظور جلوگیری از تعدیل نیرو در این واحدها همچنین تثبیت فعالیت کارگران انجام گرفته است.

وی افزود: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان در نشست شورای تامین بررسی شد که آن چه در استان قابل حل بود در دست اقدام قرار گرفت و آنچه از اقدام استان خارج بود احصا و برای پیگیری به مراجع ملی ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی به دروغ‌پردازی‌ها درباره احکام قضایی برای کارگران واکنش نشان داد و گفت: دستگاه قضایی هموارهحامی بخش تولید بوده و این دستورموکدرئیس قوه بوده بنابراین تا به امروز ریالی محکومیت نقدی و حتی یک روز حبس اجرایی برای هیچ کارگری در استان مرکزی صادر نشده وما به عنوان دستگاه قضایی همواره حامی حقوق این قشر هستیم.

موسوی بیان کرد: دستگاه قضایی در استان به دنبال برخورد قاطعانه با مظاهر فساد در سطح شهرهای استان بوده و ازسویی با توجه به اهمیت فضای مجازی درکشور پایش کنترل این فضا را با همراهی دستگاهی متولی در دستور کار دارد همچنین برخورد قاطع و بدون اغماض مقابله با جرایم خشن و سرقت در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: باتوجه به سند تحول قوه قضئیه، تسریع و بالابردن دقت در جریان دادرسی و قطعیت در اجرای احکام را به عنوان یکی دیگر از سیاست‌های دادگستری در استان با جدیت دنبال می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: حفظ شان وتکریم ارباب رجوع، رفع اطاله دادرسی و ترددهای غیرضروری با الکترونیکی ساختن فعالیت قضایی از اقدامات دیگر در استان بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 580530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟