شکنجه زن 22 ساله رودباری توسط شوهر 80 ساله/ بدنش پر از سوختگی سیخ داغ است + عکس

به گزارش رکنا، مرد کهنسال حدود ۸۰ ساله، همسر دوم و جوان خود را که ۲۲ سال سن داشته و دارای یک فرزند پسر است به بهانه وجین نکردن مزرعه عدس، مورد ضرب و شتم فجیع قرار داده است.

زن خانواده که همسر دوم مرد کهنسال و دارای فرزند حدود ۵ ساله پسر است، پس از فرار از دست شوهر به همسایه ها، مردم و مغازه داران میدان اصلی چهارمحل پناه برد و طبق اظهارات شاهدان عینی، وی در حالی که شرایط جسمی مناسبی نداشت و رمقی برای تنفس و سرپا ماندن در جسم بی جانش باقی نمانده بود نقش بر زمین شد.

خشونت علیه زنان این‌بار در رودبار/ ضرب و شتم فجیع زن جوان توسط شوهر پیر

به همین دلیل همسایگان پس از مداوای اولیه با برقراری تماس تلفنی ۱۱۰ و اورژانس اجتماعی کمک درخواست کردند و زن جوان را برای درمان به بیمارستان رستم آباد انتقال دادند.

برحسب تصاویر و گواه شاهدان، اکثر اجزای بدن این زن، زخمی و کبودی سیخ داغ شده یا دستگاه پریموس کله پاچه پزی ها نمایان بود و از شدت جراحات، انگار چشمانش از کاسه بیرون زده بودند.

صادقی رئیس اداره بهزیستی رودبار  در تشریح این حادثه می گوید: از لحظه ای که به اورژانس اجتماعی بهزیستی( تلفن ۱۲۳ ) تماس گرفتند پرسنل اورژانس به چهارمحل اعزام شدند.

وی ادامه داد: باهمکاری فرمانده انتظامی خورگام خانم آسیب دیده و بچه خردسال را از خانه منتقل و صورتجلسه در نیروی انتظامی در همین رابطه تنظیم شد.

رئیس اداره بهزیستی رودبار، بیان داشت: همکاران اورژانس اجتماعی با مشاوره دادن از التهابات جلوگیری نمودند و خانم و فرزندش را جهت مداوا به بیمارستان رودبار انتقال دادند. همچنین پس از انتقال به بیمارستان این خانم تحویل خانواده پدری اش شد.

صادقی افزود: مراحل قانوتی و قضایی پرونده از طریق خانواده این خانم در حال پیگری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟