سقوط مرگبار مردتهرانی با زن میهمان از طبقه چهارم خانه / همسران آنها هم در پارتی شبانه حضور داشتند

به گزارش رکنا، سقوط مرگبار زن و مردی جوان از ساختمانی در غرب تهران تیم جنایی را با یک معما روبه‌رو کرده است. ساعت22:50 دوشنبه پنجم خرداد به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران خبر رسید که زن و مردی از طبقه چهارم ساختمانی در غرب تهران سقوط کرده و جانشان را از دست داده‌اند.

سقوط مرگبار زن و مرد در مهمانی شبانه / غرب تهران رخ داد

به‌دنبال این تماس در محل حادثه که ساختمانی حوالی شهر زیبا بود حاضر شد و به تحقیق پرداخت. آنطور که مشخص بود زن و مردی جوان به فاصله 5دقیقه از یکدیگر به پایین سقوط کرده بودند و وقتی مأموران خود را به پشت در آپارتمان طبقه چهارم رساندند با در بسته روبه‌رو شدند. ظاهرا در از داخل قفل شده بود و زمانی که مأموران با دستور قضایی قصد ورود به خانه را داشتند ناگهان در ورودی آپارتمان باز و زن صاحبخانه در چهارچوب در ظاهر شد.

ماجرا مرموز بود و مشخص نبود که زن جوان چرا حاضر نمی‌شد در را به روی تیم جنایی باز کند. مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از این زن پرداختند که او گفت: مردی که به پایین افتاده و جانش را از دست داده، همسرم است، اما زنی را که فوت شده، نمی‌شناسم.

مهمانی شبانه در خانه یک زن جنایتی مرموز را رقم زد

وی ادامه داد: امشب در خانه‌ام مهمانی گرفته و چند نفر از دوستانمان را به خانه‌ام دعوت کرده بودم. زن جوان که به پایین سقوط کرده و فوت شده به همراه نامزدش جزو مهمان‌های ما بودند که من تا به حال آنها را ندیده بودم و حدس می‌زنم به همراه دوستانمان به مهمانی آمده بودند. اما من نمی‌دانم چه شد که این زن و شوهرم به پایین پرتاب شدند چون من سرگرم پذیرایی بودم.

وی گفت: نامزد این زن و مهمان‌های دیگر به محض اینکه این حادثه رخ داد و آنها به پایین سقوط کردند، از ترسشان خانه‌ام را ترک کردند. گفته‌های عجیب و مرموزانه این زن دلیلی شد تا بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت وی را صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟