اعترافات هولناک قاتل جوان هامون پس از 40 روز زندگی مخفیانه

به گزارش رکنا، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون گفت: با تلاش پلیس آگاهی متهم به قتل یک مرد جوان پس از ۴۰ روز فرار در شهرستان هامون دستگیر شد.

سرهنگ حسین نوری فرید اظهار داشت: در پی گزارش پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان مبنی بر متواری شدن عامل قتل جوانی ۲۹ ساله به شهرستان هامون موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

دستگیری قاتل فراری در هامون / مقتول به ضرب گلوله از پای درآمده بود

وی افزود: در بررسی های اولیه پرونده مشخص شد ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه عصر روز بیستم فروردین ماه سال جاری جوانی ۲۹ ساله توسط راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت در جلوی منزلش در یکی از خیابان های شهر زاهدان به ضرب گلوله سلاح شکاری به قتل رسیده و متهم به قتل از زمان این جنایت در شهرهای مختلف استان متواری است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان هامون تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان هامون با اطلاعات بدست آمده تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز تا اینکه روز گذشته مخفیگاه متهم متواری را در یکی از روستاهای حاشیه شهر هامون شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

اعتراف قاتل جوان پس از 40 روز فرار

سرهنگ نوری فرید بیان داشت: متهم به قتل ۲۷ ساله به قتل در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به قتل به مقام قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم را بر هر چیزی ترجیح داده و با هر کس که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را برهم زند برخورد قاطع خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569883 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟