ماجرای حمله به نیروهای جهادی مهرشهر دزفول از زبان پلیس

به گزارش رکنا ، روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی حمله افرادی ناشناس به نیروهای جهادی مسجد مهرشهر در شامگاه روز یکشنبه و مصدومیت آنها، ماموران کلانتری ۱۱ دزفول برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه مصدومان برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند، افزود: پلیس از بدو این حادثه تمام تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری افراد ناشناس آغاز کرد که این اقدامات تا حصول نتیجه ادامه دارند.

برخورد جدی با مامور متخلف

سرهنگ گراوندی درخصوص برخورد نامناسب ماموران پلیس در این حادثه نیز گفت: فرماندهی انتظامی پس از بررسی موضوع بلافاصله با مامور متخلف و مسئول مستقیم وی برخورد سازمانی مناسب را اعمال کرد و عصر دیروز نیز با دعوت از این تلاشگر از آنها دلجویی شد.

او افزود: پلیس همواره قدردان زحمات گروه‌های جهادی، جهادگران عرصه سلامت و تمام کسانی است که در صف مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند.

فرمانده انتظامی دزفول از تعامل شهروندان با پلیس قدردانی کرد و گفت: مردمداری و رعایت حقوق شهروندی از شاخصه‌های اصلی ماموران انتظامی است.

مصدومیت نیروهای جهادی

روز دوشنبه انتشار تصاویری از حمله برخی افراد ناشناس به نیروهای جهادی که در حال ضد عفونی معابر و خیابانهای مهرشهر دزفول بودند موجب واکنش‌هایی در فضای مجازی شد.

در تصاویر منتشر شده نیروهای جهادی مصدوم و از برخورد نامناسب نیروی انتظامی با جهادگران انتقاد شده بود.

احداث کلانتری یکی از مطالبات مهم اهالی مهرشهر دزفول با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟