دستگیری 12 نفر از عاملان تیراندازی وحشتناک در آبادان
حجم ویدیو: 3.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

به گزارش رکنا، ماموران پلیس امنیت و اطلاعات آبادان در زمان تیراندازی در مراسم چهلم جوانی که بر اثر خوردن مشروب فوت کرده بود حضور داشتند و در حال مستند سازی و شناسایی عاملان تیراندازی بودند.

درپی برگزاری یک مراسم فاتحه در منطقه ذوالفقاری شهرستان آبادان درساعت تقریبی 22:00 سه‌شنبه شب 23 اردیبهشت  که برخی از اراذل و اوباش شهر به قصد قدرت نمایی در آیین چهلمین روز درگذشت فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی فوت شده بود اقدام به تیراندازی‌های هوایی در زمانی که مأموران پلیس در محل به قصد برقراری امنیت حضور داشتند کردند که این اقدام باعث رعب وحشت اهالی و بازتاب بسیار بدی در کشور داشت وفیلم این تیراندازی بصورت زنده در فضای مجازی انتشار یافت .

درهمین رابطه سرهنگ سید محسن تقی زاده رئیس پلیس شهرستان آبادان ضمن تأیید این خبر در گفتگو اختصاصی باخبرنگار رکنا گفت که تاکنون 12 تن از عاملان اصلی این تیراندازی توسط پلیس آبادان شناسایی ودستگیر شده اند.

این مقام انتظامی گفت در مراسم تشییع جنازه افرادی که در فروردین ماه سال جاری به دلیل مصرف مشروبات الکلی  فوت شده بودند محدودیت فراوانی وضع کرده بودیم و در آن زمان هیچگونه اتفاقی رخ نداد .

وی افزود؛ باتوجه به اینکه قرار نبود مراسمی برگزار شود مأموران ما متوجه آن شدند که خانواده فرد فوت شده در منطقه ذوالفقاری اقدام به برگزاری مراسم عزا کرده اند که بلافاصله مأموران کلانتری 18ذوالفقاری و همچنین پلیس امنیت و اطلاعات در محل برگزاری چهلم پسر جوان حاضر شدند و مشاهده کردند که تعداد 80 الی 100نفر از دوستان واعضای خانواده فرد فوت شده در مراسم او حضور دارند که در آن مکان تعدادی از اراذل اوباش با  در دست داشتن سلاحهای جنگی کلاشینکف وکلت کمری باگستاخی درمقابل چشمان پلیس اقدام به تیراندازی هوایی کردند این درحالی است که عشایر چنین رسمی را ندارند که در مراسم چهلم تیراندازی کنند .

بلافاصله مأموران نیز به سمت افراد مسلح تیراندازی کردند که این موضوع باعث مجروح شدن 3تن از عاملان تیراندازی شد و پلیس موفق به دستگیری هر 3 عامل تیراندازی پس از زخمی شدن در همان شب شد.

سرهنگ تقی زاده در ادامه اظهار داشت مأموران پلیس امنیت با کارهای اطلاعاتی و جمع آوری مستندات و جمع آوری فیلم دوربین‌های مداربسته منطقه ذوالفقاری توانستند 9 تن دیگر از عاملان این تیراندازی را شناسایی و طی چندین عملیات گسترده وپیچیده پلیسی هر 9عامل تیراندازی را درون مخفیگاهشان دستگیر کنند که متهمین بادستور مقام قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شدند که مجموعا تا کنون 12 نفر از عوامل اصلی تیراندازی توسط پلیس آبادان شناسایی ودستگیر شده اند و تلاش برای دستگیری دیگر عاملان تیراندازی ادامه دارد.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه گفت: صاحب مجلس ترحیم نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس است و دستگیری ایشان نیز در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد. این فرد به دلیل برگزاری این مراسم و ایجاد رعب وحشت در شهرستان باید پاسخگو باشد.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟