قتل عام خانواده اصفهانی در قلعه گنج / قاتل فراری بازداشت شد!

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان سردار عبدالرضا ناظری گفت :  در ابتدای هفته جاری در پی وقوع قتل دو نفر از اعضای یک خانواده و زخمی شدن یک نفر دیگر از آنان در شهرستان قلعه گنج بلافاصله مأموران انتظامی و رده‌های تخصصی پلیس این شهرستان در منزل این خانواده حضور یافته و تحقیقات خود را آغاز کردند.

دستگیری قاتل سنگدل 3 عضو یک خانواده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان کرمان تشریح چگونگی وقوع این قتل، افزود: قاتل نیمه شب به همراه همدستش با انگیزه اخاذی از این خانواده که برای کار کشاورزی در فصل برداشت صیفی جات در شهرستان قلعه گنج حضور داشتند حمله و آنها را با اسلحه تهدید می‌کند.

وی بیان کرد: قاتل و همدستش در ادامه اقدام به تیراندازی به سمت این افراد کرده و سپس از صحنه فرار می‌کنند که متأسفانه پدر و پسر این خانواده کشته شده و فرزند دیگر آنها هم زخمی و پس از انتقال به بیمارستان روز بعد فوت می‌کند.

دستگیری قاتل 3 اصفهانی کمتر از 48 ساعت

سردار ناظری افزود: در این رابطه مأموران پلیس قلعه گنج و تیم‌هایی از پلیس‌های امنیت عمومی و آگاهی استان وارد عمل شدند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متوجه شدند قاتل در یکی از روستاهای شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان مخفی شده و ضمن ارتباط مخفیانه با برخی افراد نزدیک خود قصد فرار از مرزهای شرقی به سمت پاکستان را دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در نهایت مأموران پلیس امنیت استان با همکاری دیگر رده‌های تخصصی پس از دو روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی این فرد را با هماهنگی و انجام نیابت قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند که این متهم به جرم خود و انجام قتل به انگیزه اخاذی اعتراف کرد و تلاش برای دستگیری همدستش نیز ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟