اعتراف 4 دزد سحرخیز تهران + عکس

سرهنگ "محمود مالمیر" رئیس کلانتری 150 تهرانسر گفت: در پی افزایش پرونده های سرقت موتورسیکلت های گرانقیمت کمیسیون ویژه ای برای دستگیری عاملان این سرقت ها در کلانتری تهرانسر تشکیل شد و تیمی از ماموران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و برای تحقیقات پلیسی و به دست آوردن سرنخ به محل های سرقت مراجعه کردند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، دزدان در بین ساعت های 4 تا 6 صبح با ورود به پارکینگ ساختمان های فاقد دوربین مدرابسته، موتورسیکلت های گرانقیمت از قبیل NS و بنلی را سرقت و از محل متواری شده اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات میدانی موفق شدند تصویر یکی از سارقان را به دست بیاورند که شباهت زیادی به یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای منطقه تهرانسر بود، ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه سارق حرفه ای را در حوالی کلانتری تهرانسر ردیابی و در پایش های پلیسی مشخص شد که این سارق با 3 متهم دیگر که سوابقی از قبیل قتل و سرقت در پرونده هایشان دارند پس از آزادی از زندان تشکیل باند سرقت داده و دست به سرقت می زنند.

سرهنگ مالمیر با اشاره به هماهنگی های قضائی برای دستگیری متهمان، گفت: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان آغاز و ماموران موفق شدند در عملیاتی پلیسی هر 4 سارق حرفه ای را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: سارقان اظهار کردند موتور سیکلت های گرانقیمت سرقتی را که بین 30 تا 70 میلیونی ارزش داشته به قیمت 2 میلیون تومان به مالخری می فروختند و مالخر نیز موتورسیکلت ها سرقتی را به شهرهای شمالی غربی و غرب کشور انتقال می داده است.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر با تاکید بر این که موتورسوارن حتما موتورسیکلت شان را در داخل پارکینگ ساختمان قفل و زنجیر کنند، گفت: هر 4 سارق به 10 فقره سرقت اعتراف کردند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مالخر ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟