6 سارق مسلح طلافروشی در کهگیلویه غافلگیر شدند

به گزارش رکنا،  سردار "مهدی انصاری" گفت: ۶ سارق مسلح که سال گذشته در شهر لنده و شهر بهبهان در استان خوزستان و امسال در شهر‌های قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه اقدام به سرقت مقادیری طلا، از طلا فروشی کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: سال قبل در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر لنده و همچنین وقوع سرقت مسلحانه در شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در سال جاری مقادیری زیادی طلا سرقت شد که کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران پرتلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ‌ها و مستندات کافی، هویت و محل اختفای افراد سارق مسلح را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه مأموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، مخفیگاه باند سارقان مسلح در یکی از شهر‌های استان خوزستان و همچنین شهر لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.

سردار انصاری تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، طی دو عملیات ضربتی و غافلگیرانه همزمان در دو شهر لنده استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان، ۶ نفر در این راستا دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات از آنان کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه این افراد سارق به صراحت به سرقت طلافروشی در شهر‌های لنده و قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر بهبهان در استان خوزستان اعتراف کردند در ادامه ادامه داد: اعضای باند ۶ نفره سرقت مسلحانه، مجدداً درصدد انجام سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر بهبهان استان خوزستان و شهر دیلم در استان بوشهر بودند که از اجرای برنامه شوم خود ناکام ماندند.

 سردار انصاری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با هرگونه ناامنی برخورد قاطع می‌کند به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیر متخلفان و مجرمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟