دستگیری 3 کفتار کرونایی در تهران

به گزارش رکنا، در تاریخ ۱۰ اسفند ماه امسال گزارشات مردمی در خصوص احتکار و فروش محصولات و اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل ضدعفونی خارج از شبکه توزیع به پایگاه پنجم پلیس آگاهی واصل شد که کارآگاهان با بررسی میدانی متوجه شدند ۲ نفر با هویت معلوم با یک دستگاه خودروی تیبا اقدام به فروش تعداد زیادی ماسک و الکل ضد عفونی به یک داروخانه واقع در خیابان سی متری زرند کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان پایگاه پنجم متوجه شدند متهمان با جعل فاکتور یک شرکت توزیعی مواد و ملزومات بهداشتی اقدام به پخش محصولات کرده‌اند که با تکمیل تحقیقات مقدماتی و با هماهنگی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۰ تهران دستور دستگیری متهمان صادر شد.

با کسب مجوز و در گام بعدی با تحت نظر قرار دادن داروخانه و طی اقدامی پلیسی در ۱۳ اسفند ماه کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها تعداد ۲۰۰۰ عدد ماسک و ۳۰۰ بطری الکل ضد عفونی کشف و ضبط کنند.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، مورد بازجویی قرارگرفتند و اظهار داشتند: برای کسب سود زیاد از این فرصت استفاده کرده و با توجه به نیاز مردم و بازار از شخصی به نام احمد اقلام را تهیه می کردند و تا کنون بیش از ۱۵ هزار ماسک و ۱۰۰۰ بطری الکل ضدعفونی را به صورت واسطه ای در بازار فروخته اند .

با اعتراف هر دو متهم دستگیری نفر اصلی این باند در دستور کار قرار گرفت و طی عملیاتی در ۱۵ اسفند ماه مخفیگاه وی در خیابان مطهری شناسایی و دستگیر شد که در بازرسی از مخفیگاه احمد ۵۰۰ عدد ماسک و ۴۰ بطری الکل ضدعفونی کشف و ضبط شد.

احمد در بازجویی ها به کارآگاهان گفت: به عنوان عامل توزیع شرکت تولیدی اقلام بهداشتی در تهران فعالیت می‌کردم که پس از ورود بیماری کرونا به ایران برای کسب درآمد بیشتر ابتدا اجناسی که در انبار داشتم را احتکار کردم و در فرصت مناسب و زمانی که بازار با کمبود مواجه بود با همکاری دو نفر دستگیر شده در خارج از شبکه توزیع به صورت غیرقانونی اقلام را در بازار فروختیم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف بخشی از اموال محتکر شده با دستور مقام قضایی متهمان طی صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟