کتک کاری و بزن‌ بزن شدید درتمرین پرسپولیس

رسانه ها از درگیری شدید و فیزیکی یکی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین امروز این تیم با یکی از لیدر‌ها خبر داده اند.

به گزارش رکنا، تیم پرسپولیس که ظهر امروز (جمعه) تمرینات خود را برای دیدار حساس مقابل سپاهان پیگیری می کرد دچار یک حاشیه سنگین بین اطرافیان شد که یک سوی این بزن بزن بار دیگر یکی از بوقچی های باشگاه بود! نکته قابل تامل اینکه این چندمین بار است که سرگروه های مشوقین در تمرین سرخ‌پوشان و یا اطراف ساختمان باشگاه با عوامل تیم درگیر می شوند و معلوم نیست قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر چه زمانی می خواهد پای این دسته پرحاشیه را از تمرینات و تصمیمات باشگاه قطع کند.

آنها که لقب لیدر را مدتهاست روی خود گذاشته اند، تا جایی در تصمیمات و مسایل مختلف باشگاه رسوخ و نفوذ کرده اند که حالا خود را در حد بازیکنان و مربیان و مدیران تیم می بینند و جدایی مکان پارک ماشین هم به آنها برمی خورد!

از قرار معلوم مسئولان ورزشگاه شهید کاظمی، مکان‌هایی را برای پارک خودروی اعضای تیم و بازیکنان مشخص کرده بودند و قرار بر این بود افرادی که خارج از تیم به ورزشگاه مراجعه می‌کنند، خودروی خود را در محل دیگری پارک کنند، اما یکی از لیدر‌ها که امروز در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده بود، قوانین جدید ورزشگاه را رعایت نکرد و به این خاطر با یکی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس درگیر شد. درگیری آن‌ها ابتدا لفظی بود، اما در ادامه به زد و خورد طرفین انجامید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟