قتل فجیع دانش آموز 15 ساله توسط همکلاسی اش / در تهران رخ داد

به گزارش رکنا،  ‌شامگاه یکشنبه اول دی‌ماه به ماموران پلیس تهران خبر رسید که در پارکی در منطقه ابوذر پسری نوجوان با همکلاسی‌اش درگیر و مجروح شده است.

با حضور ماموران در محل معلوم شد که وی برای درمان به بیمارستان منتقل شده اما ساعتی بعد خبر رسید که وی به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده است.

با گزارش ماجرا به قاضی ساسان غلامی، کشیک جنایی تهران، وی به همراه تیم جنایی راهی بیمارستان شدند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول پسری 15ساله است و در دعوای دسته‌جمعی در پارکی در جنوب تهران به قتل رسیده است. طولی نکشید که 4نفر از عاملان درگیری که تمام آنها پسرانی دانش‌آموز و نوجوان بودند بازداشت شدند.

یکی از آنها قاتل را معرفی کرد و به افشای راز این درگیری مرگبار پرداخت. او گفت: قاتل پسر 15ساله‌ای به نام سعید است. سعید (قاتل) و مقتول هردو همکلاسی هستند و با هم دوست بودند تا اینکه مدتی قبل به خاطر برخی مسائل با یکدیگر اختلاف پیدا کردند.

آنها هرروز برای هم کری می‌خواندند و کم‌کم اختلاف آنها بیشتر شد تا جایی که کری‌خوانی‌هایشان به شبکه‌های اجتماعی هم کشیده شد. همین موضوع باعث درگیری آنها شد تا اینکه روز حادثه در پارک قرار گذاشتند.

وی ادامه داد: من و بچه‌های دیگر هرکدام به هواخواهی یکی از آنها به پارک آمدیم که درگیری آغاز شد. وقتی یکدیگر را کتک می‌زدیم ناگهان سعید (عامل جنایت) با چاقویی که همراه داشت ضربه‌ای به طرف مقتول پرتاب کرد که به گردنش برخورد کرد و او غرق در خون روی زمین افتاد.

بعد از آن همگی از ترس فرار کردیم. هم‌اکنون گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی جنایی جست و جوی خود را برای بازداشت قاتل فراری آغاز کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟