به گزارش رکنا، هفته گذشته یک زن 42 ساله به نام رویا به پلیس آگاهی رفت و از پسر جوانی که وی را به تله شیطانی اش انداخته و آزار داده بود، شکایت کرد.

وی گفت: مدتی قبل با آگهی استخدام در یک مجتمع معروف تازه تاسیس در غرب تهران روبه رو شدم. من برای پیدا کردن کار به آن جا رفته بودم اما نگهبانی از ورودم ممانعت کرد. همان موقع یکی از کارمندان مجتمع کارت شناسایی اش را به نگهبانی نشان داد و مرا همراه خودش به داخل پاساژ برد. من با آگهی دهنده ها صحبت کردم اما استخدام نشدم.

وی ادامه داد: در راه بازگشت، بار دیگر همان پسر جوان را دیدم.او پیشنهاد داد تا با ماشین مرا به خانه ام برساند. ما همراه هم به داخل پارکینگ مجتمع تجاری رفتیم اما پسرجوان با تهدید چاقو مرا به اتاقکی متروکه در پارکینگ برد و آزارم داد.

به دنبال اظهارات این زن،آریا ۲۸ ساله بازداشت شد و در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. وی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت رویا با میل خودش همراه وی به اتاقک متروکه رفته بود.

آریا گفت: رویا به من گفته بود ۲۸ سال دارد و مجرد است.اما حالا در دادگاه متوجه شده ام او از من بزرگ تر است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده پسر جوان را به 99 ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟