بازداشت مرد چماق کش که  وکیل را کتک زده بود / در بهبهان صورت گرفت

به گزارش رکنا، در پی اقدام به تخریب و درگیری نسبت به محمد داسمه وکیل دادگستری در بهبهان‌ که منجر به آسیب جدی به سلامت این وکیل حامی محیط زیست شده بود، سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی، با بررسی دقیق مستندات وقوع جرم و با انجام تحقیقات لازم، هویت عامل آن شرارت را شناسایی کرده و تلاش همه جانبه جهت دستگیری آن شرور متواری شده را آغاز کردند.

وی افزود: با رصد شبانه روزی محل‌های احتمالی اختفای متهم، سحرگاه روز جاری، این متهم شرور را پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای سوابق عدیده شرارت، چاقوکشی، درگیری و دیگر جرائم خشن است افزود: متهم ضمن اقرار به‌وقوع بزه، انگیزه خود را اختلاف شخصی با شاکی اعلام کرده است

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهم به مرجع قضایی معرفی و از آن‌طریق روانه زندان شد.

محمد داسمه یکی از وکلای دادگستری است که بیشتر شهرتش را به واسطه فعالیت در حوزه پرونده‌های مرتبط با محیط زیست به دست آورده است.

وی در پرونده ‌های زیادی نظیر ویلاسازی و اجرای طرح گردشگری غیرمجاز در منطقه حفاظت شده خائیز، پروژه گردشگری آشوراده،و زمین‌خواری‌های تنگ تکاب به عنوان وکیل از حقوق عامه مردم دفاع کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟