به گزارش سرهنگ جمشید باقری فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه پنجشنبه گذشته خبر یک مورد سرقت طلافروشی به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع رسانی شد که به علت حضور گشتی های پلیسی در محل، در کمتر از ۲ دقیقه در آدرس یاد شده حضور یافتند.

وی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته، یک زوج وارد مغازه طلا فروشی شده و سه لنگه النگو خریداری کردند که پس از انداختن النگو در دست زن جوان، فکر فرار به ذهن آنها خطور کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: مرد جوان از دادن پول طلا امتناع کرده و زن او در این هنگام از داخل مغازه می‌گریزد اما مالک حدود ۵۶ ساله طلا فروشی با مرد جوان درگیر شده و از فرار او جلوگیری کرد.

سرهنگ باقری ادامه داد: سارق با استفاده از سلاح سرد و ضربه زدن به ناحیه شکم، مالک طلا فروشی را زخمی کرده اما با حضور و کمک مردم این مرد سارق در داخل مغازه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران نیز با حضور به موقع، همسر سارق را شناسایی و دستگیر کرده و پس از انتقال به مقر انتظامی این زوج به سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه مالک مغازه با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد افزود: سارقان دارای چند فقره سابقه سرقت هستند و در آخرین نوبت شهریورماه امسال توسط پلیس دستگیر شدند.

وی از همراهی و مشارکت مردم در دستگیر سارقان قدردانی کرد و تعامل مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی با پلیس را عاملی برای افزایش ضریب امنیت و ارتقای احساس امنیت در شهر همدان دانست./برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟