عکس به عکس با لحظه تعقیب و گریز خیابانی دزد و پلیس / بازداشت فرزین با 6 گلوله پلیس تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه گزافی با، اعلام این خبر گفت : ساعت 3:15 دقیقه بامداد 11 آذر ماه ، اکیپی از کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به سمت شمال به یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال حرکت بود مظنون ،که پس از بررسی و استعلام از مرکز فرماندهی پلیس آگاهی مشخص شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت از شهرستان شهریار بود که 2 روز پیش دست به سرقت زده بود.

تعقیب پلیس

تعقیب و گریز

دزد خودرو

دستگیری سارق

کارآگاهان بلافاصله به راننده خودروی پراید دستور توقف داده ولی راننده خودروی مذکور با مشاهد واحد گشت پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می نماید .با شروع عملیات تعقیب و گریز ، واحد گشت با استفاده از علائم هشدار و آژیر مجدداً به راننده خودروی سرقتی دستور ایست داده که وی بدون هیچ گونه توجهی به فرار خود ادامه می دهد .

خودروی سرقتی با عبور از کوچه ها و خیابانهای فرعی وارد خیابان دماوند به سمت میدان امام حسین شده که ناهایتاً افسر اکیپ به جهت حفظ جان و مال شهروندان و جلوگیری از آسیب رساندن به خودروهای عبوری توسط سارق با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 3 تیر هوایی می نماید.

سارق تهران

سارق در تهران

ولی راننده خودرو مسروقه بی توجه به اخطار پلیس همچنان به فرار خود ادامه داده که افسراکیپ جهت متوقف نمودن خودرو مسروقه اقدام به شلیک 3 تیر به سمت لاستیک خودروی پراید می نماید که منجر به پنچر شدن لاستیک جلو و عقب خودروی مسروقه شده و پس از مدتی کوتاهی خودرو متوقف و سارق به هویت "فرزین 35 ساله" دستگیر و به منتقل می گردد .

سرقت خودرو

پلیس

کارآگاهان در بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد ، سارق دارای سوابق متعدد سرقت خودرو می باشد. پرونده به همراه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟