3 شرور در شهرک ولیعصر تهران 6 خودرو را تخریب کردند / یکی از آنها دستگیر شد

به گزارش رکنا،  رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی از دستگیری یکی از سه شرور موتورسوار که شب گذشته خودروهای شهروندان را در محله شهرک ولیعصر (عج) تخریب کرده بودند، خبر داد و گفت: یکی از متهمان کمتر از 24ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

 سرهنگ "حیدر آسبان" در توضیح این خبر، اظهار داشت:‌ شب گذشته تعدادی از شهروندان شهرک ولیعصر(عج) با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس و اعلام داشتند تعدادی شرور با عربده کشی تعدادی از خودروهایی که در یکی از خیابان های این شهرک پارک شده بود، تخریب و از محل گریخته اند.

وی بیان کرد: با دریافت شکایت تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلام اعزام شدند و تحقیقات مقدماتی نشان از این داشت سه جوان موتورسوار ، 6 دستگاه خودروی سواری را تخریب کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پرونده ای در این خصوص تشکیل و شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت، افزود: کمتر از 24 ساعت مخفیگاه یکی از اشراره در محدوده شهرک ولیعصر (عج) شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار داده شد.

آسبان با اشاره به اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان این تخریب ادامه دارد، تصریح کرد: بررسی سوابق این متهم نشان از این دارد که وی سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟