دستگیری خرده فروش مواد افیونی در فضای مجازی / در تهران به دام افتاد

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر که در شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 90 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ "محمد بخشنده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، گفت: ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در رصدهای شبانه روزی و پایش های اطلاعاتی به دست آوردند که فردی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر در شبکه های اجتماعی می کنند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در شهر تهران شناسایی شد و هویت این فرد به دست آمد، بیان داشت: در پایش های اطلاعاتی به دست آمد که این فرد به تازگی مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و به صورت خرده فروشی در حال توزیع مواد مخدر است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، تیم عملیات پایگاه دوم این پلیس به مخفیگاه وی اعزام و ماموران موفق شدند ضمن دستگیری متهم ، از مخفیگاه وی 90 کیلو گرم انواع مواد مخدر از قبیل: تریاک و ... کشف کنند.

بخشنده در ادامه بیان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی به پایگاه دوم منتقل و با تکمیل پرونده قضائی، به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟