دستگیری 2 دانش آموز سارق تهرانی / آنها دختران محله را آزار می دادند

به گزارش رکنا،  در حاشیه طرح رعد ۳۰ ماموران حوزه استحفاظی سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ 2 سارق موتورسیکلت را در محدوده خیابان دماوند در شرق پایتخت دستگیر کردند.

متهمان که کم سن و سال بودند، انگیزه خود از این کار را تفریح عنوان کردند، یکی از متهمان گفت: موتورسیکلت‌هایی که بدون قفل و فاقد تجهیزات ایمنی بودند را شناسایی کرده و در فرصت مناسب آن‌ها را یکسره کرده و برای تفریح در سطح شهر، متلک پرانی به دختران و نوامیس و فحاشی به مردم گشت می‌زدیم.

متهم ادامه داد: پس از خوش گذرانی و گشتن زنی در سطح شهر موتور‌های سیکلت را در همان محل رها کرده و روز بعد به همین منوال اقدام می‌کردیم و انجام این کار عادت ما شده بود هر روز در محله نظام آباد این کار را انجام می‌دادیم.

سارق درخصوص نحوه به دام افتادنشان گفت: در محدوده بیمارستان بوعلی قصد سرقت یک موتورسیکلت را داشتیم که یکی از شهروندان متوجه کارمان شد و به سمتمان آمد، در ابتدا قصد فرار از دست او را داشتیم، اما وی به کمک اهالی داخل محوطه بیمارستان بوعلی من و دوستم را گرفت و تحویل پلیس داد.

نکته قابل توجه سن این دو سارق است که یکی از آن‌ها درپایه نهم و دیگری نیز در مقطع پایه دوازدهم در حال تحصیل بوده و در واقع هر دو متهم دانش آموز هستند. به گفته افسر پرونده این متهمان ۱۰ شاکی دارند که موتور‌ سیکلتشان به سرقت رفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟