دستگیری ۱۶ عضو یک شرکت هرمی در مشهد / 3 سرشاخه اصلی لو رفتند

 به گزارش رکنا، کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان‌رضوی در اقدامی غافلگیرانه موفق به دستگیری ۳ سرشاخه یک شرکت هرمی و ۱۳ نفر از اعضای فعال این شرکت شدند. این افراد در نقاط مختلف کشور اقدام به تبلیغ و فریب هم‌وطنان می‌کردند.

رسیدگی به این پرونده زمانی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که اطلاعاتی محرمانه نشان می‌داد قرار است یک دورهمی از سوی تمام گردانندگان یک شرکت هرمی در مشهد برگزار شود.

با آغاز بررسی‌ها، ردزنی اعضا و سرشاخه‌های این شرکت هرمی که اقدام به تبلیغ و یارگیری در سراسر کشور کرده و به نوعی سرمایه‌های دیگران را به یغما می‌بردند، ادامه یافت و محل این مهمانی شرورانه که قرار بود در آنجا آموزش‌ها و تکنیک‌های جدید به اعضای فعال این شرکت ارائه شود، شناسایی شد.

اطلاعات کسب شده به مقام قضایی اعلام و منجر به صدور دستور قضایی شد. مأموران که زمان و مکان مهمانی این افراد را می‌دانستند با حضور در خیابان کامیاب، عملیات خود را آغاز کردند.

به گفته سردار تقوی، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، مأموران در این عملیات موفق به دستگیری ۳ سرشاخه اصلی و ۱۳ نفر از اعضای فعال این گروه شدند. در بازرسی از این منزل نیز ۳ دستگاه لپ‌تاپ، اسناد، مدارک و جزوه‌های آموزشی این شرکت هرمی کشف و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟