مرگ مشکوک دختر دانشجوی تهرانی در خانه دکتر دندانپزشک / مینا شبها پیش من بود !

به گزارش رکنا، ساعت 5:30 صبح شنبه 27 مهر مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس جنایی از مرگ مشکوک دختر دانشجوی دندانپزشکی در بیمارستان خبر دادند.

با شروع تحقیقات پلیسی و در بررسی‌های اولیه دکتر دندانپزشکی که این دختر را به بیمارستان منتقل کرده بود تحت بازجویی قرار گرفت. وی به بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: «من یک کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران دارم و این دختر جوان از مدتی قبل پیش من کار می‌کرد. اما کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و رابطه عاطفی بین ما شکل گرفت. تا اینکه چند روز قبل او خودرو مدل بالایم را به خواهرش داد و من از این موضوع بشدت ناراحت شدم. شب گذشته مینا و خواهرش در خانه من بودند که سر همین موضوع با هم بحث کردیم و خواهرش خانه را ترک کرد اما مینا پیش من ماند. نیمه‌های شب بود که متوجه شدم حالش بد است و بلافاصله او را به بیمارستان رساندم.» اما در ادامه بازجویی‌ها وی با تغییر اظهارات اولیه خود گفت: «آن شب مینا قرص خورد و به اتاق خواب رفت، خواهرش نیز آنجا نبود وقتی متوجه حال بدش شدم او را به بیمارستان رساندم اما مینا فوت کرده بود.»

باتوجه به اظهارات ضد و نقیض دکتر جوان، وی به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.‌برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟